Skip to content

Wdrażanie i egzekwowanie reformy systemu opieki zdrowotnej – federalny a rząd stanowy cd

4 tygodnie ago

277 words

Podejście Senatu jest dokładnie takie, jakie przyjęły reformy ubezpieczeń w zakresie przenośności ubezpieczeniowej i odpowiedzialności finansowej (HIPAA) z lat 90. XX wieku, i chociaż udało się z powodzeniem wdrożyć reformy HIPAA do ubezpieczeń grupowych, wdrażanie indywidualnych reform w zakresie ubezpieczeń było słabe i niekompletne.1 Chociaż Medicaid, Kolejny wspólny wysiłek federalno-państwowy okazał się skuteczny w rozszerzeniu zasięgu na biednych Amerykanów, doprowadził również do ciągłego przeciągania liny między rządem federalnym a państwami w zakresie finansowania i kontroli2. Co więcej, istnieją wszelkie powody, aby sądzić, że stan wdrożenia reform federalnych będzie tym razem jeszcze trudniejszy. Arizona już złożyła w wyborach na przyszły rok poprawkę konstytucyjną sprzeciwiającą się wprowadzeniu reformy służby zdrowia na jej terytorium, a 11 innych państw rozważa pójście za nią.3 Wreszcie, większość państw znajduje się w rozpaczliwej sytuacji finansowej i nie może zająć większych nowe obowiązki wdrażania i egzekwowania.
Ostatecznie to nie tylko reformy, które przyjmujemy, ale także sposób ich wdrożenia, które będą miały znaczenie. Senacka ustawa niewątpliwie odzwierciedla senacką lekturę politycznego pejzażu, ale uważam, że ustawa ta znacznie częściej doprowadzi do bardziej skutecznej i spójnej realizacji krajowej reformy służby zdrowia.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Informacje finansowe i inne ujawnienia dostarczone przez autora są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu na stronie.
Ten artykuł (10.1056 / NEJMp0911636) został opublikowany 30 grudnia 2009 r. Na stronie.
Author Affiliations
Ze Szkoły Prawa Uniwersytetu Waszyngtońskiego i Lee, Lexington, Wirginia.

Materiał uzupełniający
[podobne: gdynia psycholog, psychologia pracy, psychoterapia warszawa ]

Powiązane tematy z artykułem: gdynia psycholog psychologia pracy psychoterapia warszawa